Facebook BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRomanian

До 400 000 лв. за туристически маркетинг на община от Министерството на туризма

На проведената конференция „Градският туризъм и неговите потайности – новото лице на България като всесезонна дестинация”, експерти от министерството подробно са представили пред общините и медиите как се кандидатства с конкретни проекти по програмата, която е добре представена и на всички комуникационни канали на самата институция.

Програмата предвижда субсидия до 60% от всяка класирана инициатива, като общият размер на средствата е 5 милиона лева, т.е. одобрение ще получат повече от 20 общини или почти всички в обсега на пилотния етап. Другата част от средствата може да дойде от техните бюджети и техните партньори: туроператори, превозвачи, летища, други общини. Пилотните проекти са на кметствата по Черноморското крайбрежие, които могат да направят партньорства и със съседите си в целите области Варна, Бургас и Варна.

Пилотната програма предстои да бъде развита и за останалата част от страната. Идеята на ресорния министър Зарица Динкова е, че градският туризъм е основен потенциал за продължаващо развитие на този сектор от икономиката, пострадал силно както от 2-те години пандемия, така и от близостта на войната с Украйна. Особено по Черноморския регион. Заради това именно там пилотно тръгва концепцията. Другите региони и общините в тях отсега могат да се готвят за следващите етапи на програмата, която е максимално улеснена административно за тях.

Източник: actualno.com

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Вашият коментар

НОВИНИ ПО РЕГИОНИ

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!